Paste

Zilele trecute am fost intrebata cum si cu cine imi fac Pastele.3 secunde de stupoare.Sa-l fac?Adica?Ce e Revelion?Nu ca m-as omori dupa traditiile noastre,dar totusi…si Pastele a ajuns sa fie „facut”?Macar putin respect fata de aceasta sarbatoare.
[sunt rautacioasa]
[jtiu]
[recunosc asta si imi asum responsabilitatea]
*************************************************
De citit,am citit Magic de Melissa Bank.Genul de carte foarte buna pe parcursul citirii ei,groaznica dupa ce ai terminat.Relaxanta,usor de citit,simpla,asa de vacanta.Era un fel de pauza intre Jurnalul unei fete greu de multumit si Marile sperante.
************************************************
Inca nu realizez ca e primavara.Nu o mai simt ca anul trecut.Atunci era o placere sa iesi afara,se simtea primavara.Ieri knd am iesit se auzea o ambulanta si… niste muncitori lucrand.SI aerul nu mai era de primavara.Nu era de niciun anotimp.Imbacsit.Murdar.Impur.Nu-mi place cum se schimba orasul.Imi murdareste primavara.
Hainele colorate din vitrine parca sunt impuse,un ordin de insufletire a primaverii.Eu o vad stearsa.Iar contrastul doare.
****************************************************
Ultima mea incercare de poezie.Nu criticati.Nici eu nu pot.Nici eu nu inteleg.De fapt,jtiu.E haos.E realitate.

===Aici===

recenzii carti

Lasă un răspuns

