***

Ei,uite ca am terminat si Panza de paianjen.Ca verdict final,Diana ca personaj este mai prost construita ca Otilia personaj.Trebuie sa fie recunoscuta suprematia lui Calinescu.Cartea se contureaza exact ca o panza de paianjen…la inceput nu prea iti dai seama ca esti prins in plasa,punctul culminant e cel mai bine scris.Finalul groaznic.Dupa ce sufera atata(emo) si…se zbate,finalul e ceva de genul s-a angajatnu stiu unde si traieste fericita/nefericita.Daca as fi fost in locul scriitoarei as fi omorat-o.Fara parere de rau.Sa zicem…k s-ar fi sinucis dupa ce Alex a fost calcat de masina pe trecerea de pietoni,iar Michi ar fi fost dus la spitalul de nebuni.Pentru cine nu stie Michi e sotul,iar Alex amantul.Desi mie mi-a dat impresia ca e invers.Corectat asa…mi s-ar fi parut plauzibil.Stiu,am tupeu.Cum sa comentez eu cand Mihail Sebastian,Camil Petrescu si Liviu Rebreanu au zis ca este un roman foarte bine scris?Pentru a ma scuza…hmm…e doar o opinie…si poate fi retrasa daca imi dovedeste cineva ca happy endul (din cate stiu daca ultima litera se citeste nu se mai pune cratima,deci nu end-ul,ci endul)(la fel ca jobul) nu este plictisitor.Eu am apreciat mereu cand personajele mureau.Putin sadic.Dar imi place trecerea in infinit.Vezi:Invitatie la vals.Cand o sa am timp o sa o recitesc.S-ar putea sa interpretez altfel decat acum 4 ani.
Nota pentru Panza de paianjen ar fi…9,73.
Scazut pentru finalul care m-a dezamagit.
Pe situl de mai jos sunt recenzii mai bune decat ale mele.Just check.
recenzii carti
Eu personal imi dau nota 5.Asa...de trecere.

Lasă un răspuns

