Fara titlu

In ultimul timp terminarea unei carti inseamna inceperea alteia.Asa ca am trecut frumos de la „Lorelei” la „(La) rascruce de vanturi”.Bunicica.Atat cat am reusit sa citesc in cateva ore.Nu e halucinant.Nu e …o bomba a literaturii.Mi se pare scrisa linistit,calm,tocmai cand trebuie sa simtim furie,manie,lovituri…Si nu,chiar nu pot sa ma abtin.Trebuie sa critic.
In ultimul timp m-am axat pe mate/chimie/fizica…in speranta ca va iesi ceva.Am lasat la o parte umanismu’ din mine si am trecut pe realism.
Altceva?Am o obsesie cu melodia „Whispers in the dark”.Am impresia ca o stiu de vreo 4-5 ani,ca aduce cu ea ceva…ceva ce s-a intamplat.Oricum,frumoasa melodie.
Daca mai vreti recenzii…
apasati mai jos
pe banner
recenzii carti

Lasă un răspuns

