Stau pe acoperis

E duminica.Iarasi.Vreau sa fie vineri.In primul rand ieri am fost ZERO.Numele meu si 0.CUM ADICA ZERO?Nu se poate.Ba da.Nu vreau sa stiu de consecinte.Nu.Nu.Nu.Cand am ajuns acasa(de la Braila) am terminat La rascruce de vanturi.Nota 8,99.In dimineata asta am citit ca nebuna „unsprezece minute” si la „raul Piedra am sezut si-am plans” de Paulo Coelho.A fost frumos.Halucinant.Si au trecut orele pe langa mine…Dar m-am ales cu ceva.Cu lectura si cu o durere de cap.Asa ca am iesit..si am ramas uimita cat de verde e orasu nostru poluat.Oao.Si plin de cocalari ce asculta manele la telefon si au ochelari de soare si lanturi de „aur” la gat.Da’ e verde.Maine o sa am o zi groaznica.Presimt asta.Pa.

Lasă un răspuns

