Caldura mare

Ei da,promisiune indeplinita.Am recitit Invitatia la vals.Am citit-o cu frica de a nu o mai placea.Era cartea mea preferata si voiam sa ramana.La sfarsit am fost linistita,a avut aproximativ aceeasi impresie asupra mea ca si acum 3 ani.Diferenta ca acum nu mai cred ca o iubire ca aceea e plauzibila.A fost frumos…nu siropos,sfarsit tragic,ea moare,el moare si fiecare moare pentru celalalt,sinuciderea frumoasa…Tin minte ca data trecuta mi-a venit sa plang si n-am putut,situatia s-a repetat….as fi plans pentru ca nu puteam sa ii schimb,sa le inlatur orgoliile…de obicei as fi luat apararea pers fem da’ acu nu…Tudor era foarte crud,rau….si totusi sunt de partea lui…Mihaela era indiferenta si mandra …si totusi sunt de partea ei…va iubesc,ba!
In rest///
PRIMAVARA!!!

Lasă un răspuns

