Ya,again

Si iarasi am terminat o carte:”Doamna Bovary”.M-am cam plictisit ce-i drept.Si am tinut-o in plictiseala pana prin ultimele 2-3pagini.Dupaia au inceput sa moara personajele.Nu mai stiam cine murea si de ce murea.
Pe langa asta,vreau sa citesc Tristeti de lamaie.Nu stiu exact de ce.Am citit cateva recenzii care o recomanda si mi-a placut titlul.Cand o sa am ceva timp liber o sa ma duc sa o cumpar.
3/4 teze date.
Maine la info.
La chimie am luat 9.Ca si semestrul trecut.Imi place ca raman constanta.Si am gresit iarasi la ce era simplu.
La romana am luat 10.No comment.
La mate,hmm,nuj inca.Da’ cu Dumnezeu inainte.
Momentan,ma rog.Ma rog pentru concurs.O piesa de teatru de-a mea a trecut la nationala si daca este printre primii 50…merg in tabara.Undeva.I don’t care.Asta prin august.Tocmai bine.Sa fie undeva departe de Galati…si cu cat mai multe fete noi.ma rog.

*****************************************************
pam-pam.Cred ca sunt singura din cls/liceu/oras/tara/continent/planeta care nu a vazut Titanicu.Nu stiu de ce.Precizez Titanicu integral.Parti din el am vazut,dar nu mai mult de 20 de minute.Si nici nu prea ma ingrijoram ca nu am vazut.Da’ o sa-l vad.Candva.Avand in vedere ca m-am uitat la muuulte filme bune/proaste,tre’ sa vad si marele TITANIC.Da’ la cata reclama i s-a facut…s-ar putea sa fiu dezamagita.Sau nu.Nuj.Vedem peste cateva saptamani/luni/ani cand o sa-l vad.

**********************************************
Legat de blogu asta,iarasi imi vine sa sterg posturile anterioare.Iarasi insemnand ca scrisesem cam vreo 2 luni aici cred ca prin 2007…si dupa aceea m-am prins ca nu-mi convine ce am scris si am sters tot;)A fost frumos.Da’ poate las blogu in pace.Da’ poate nu.

Lasă un răspuns

