‘Ey

Ce mai facusi?
Am vazut Titanicul.In sfarsit.Tot.A fost..frumos.Imi confirma teoria mea cum ca in filme baietii sunt mai inteligenti,pe cand in carti fata are caracterul mai puternic…si e mai isteata.Exista si o explicatie.Filmele sunt facute sa atraga…si cum sa atragi decat printr-un actor blond cu ochii albastri in rolul principal?Sa urle fetele ca disperatele…si sa planga cand moare Leo.In schimb o carte…fara cuvinte.
Apoi am vazut Confession of a shopaholic.Nu prea dadea bine dupa Titanic.Genul ala de film care nu iti spune nimic…si oricum stii ce va urma.Cartea dupa care e facut filmu’ la fel.O carte de duzina.Comerciala.Pentru toata lumea.Ce mi-a placut la film…a fost esarfa verde.Si bineinteles ca in rolul principal…era un tip brunet cu ochii caprui care o salveaza pe tipa din toate situatiile penibile.Ma asteptam.
Iar azi,am vazut la english ultima parte din Romeo si Julieta varianta sec 21.Si iarasi a murit Leo.Da’ a murit penibil.Din cate tin minte,in carte nu era asa.Ceva de genu’ Julieta se trezeste,iar Romeo se uita spre…nuj ce…si bea otrava…ea ii da peste mana…prea tarziu..Romeo se uita la ea super mirat…ea se impusca.
De filme gata.
De carti..
Acu’ citesc Adam si Eva.Si n-am sa dau nota.Nu ai cum sa dai nota.Cred ca e una din putinele carti care m-a impresionat prin ideea geniala de la care pleaca,prin stilul scriitorului,prin tot.Prin fiecare cuvant asezat cum trebuie.
Mi-am cumparat si..Igiena asasinului…care va trece pe lista de asteptare.Coperta geniala.Sange?Nu,cerneala.Mama jtie :))
Ca ultima idee despre carti,il subestimam pe Eminescu.Daca analizezi foarte atent…cum am facut azi la romana…descoperi ca fiecare vocala,consoana conteaza…gen in Calin file de poveste…in primul vers se gaseste de foarte multe ori a,apoi i,apoi e…apoi in al patrulea toate vocalele si cateva semivocale.Ceea ce ma face sa il ador.Si tot la ora aia ni s-a spus ca cei mai tari poeti ar fi
Eminescu-de acord
Arghezi-nu-mi place
Blaga-nu-mi place din cauza bibliotecarei Georgescu…cn jtie jtie
Stanescu-de acord
Despre scoala,hmm.Trece.
Maine e ziua mea.Si 26 mai nu imi mai zice nimic.Ar trebui sa sar in sus de fericire?Pentru ca e 16?Mentionez ca exista cheful de a avea ziua de nastere.Eu nu am chef.Vreau sa treaca repede…sa impart bomboane(cu coniac,ba) si sa scap.Pentru ca nu am chef.
Question af the day:
That’s right.

Yes, That’s it. Accelerate means to increase in velocity. To levitate means to increase in elevation. This is definitely the best answer.

Here are the answers that other people have chosen (on their first try)

ACCELERATE : VELOCITY ::

14% sound: decibels
4% incarcerate: prison
72% levitate: elevation
6% commiserate: weight
4% denigrate: reputation

Intrati aici…gasiti ceva mai mult despre ce am scris eu pe la mijlocul postului.
recenzii carti

Lasă un răspuns

