aisec

Parca a fost mai interesant azi la Aisec.S-a discutat despre „ce o sa ne facem cand o sa fim mari”.Mie mi s-a prezis un jurnalism.Si un post de button person.Eu.Eu.Eu.Sunt mandra sa fiu button person.Alaturi de Iulia.Diploma pentru cea mai neobisnuita cerinta se acorda pentru obituary.
My obituary:
Georgiana was a good person who lived her life.She was perseverent,she was successful,she had a good job based on math.I’m sorry she died.
Trebuia sa fie scurt si legat oarecum de cariera noastra.
Sa stiti ce spuneti cand mor.Mansarda la Paris cu privire spre moarte.
Pentru cei din Florida…eu sunt the yellow lady.
Era sa uit.
La primul joculet…am cam trisat noi…da’ doar putin…reusind sa facem un cerc…si dand afara vreo 2 persoane…hihi
La al doilea joculet…riscul era sa cazi…si sa-ti rupi mana/picioru/gatu.
Respectiv trebuia sa lesini in speranta ca cineva te prinde.
Multumesc Teodorei ca nu a vrut sa elimine concurenta in mod necinstit.
In continuare vreau vara.
recenzii carti

2 gânduri despre &8222;aisec&8221;

  1. Button person eram eu,adica trebuie sa butonez la laptop.(scz d cacofonie)Asta era treaba mea,pe langa cea de zi cu zi.;)

Lasă un răspuns

