Romanian spring rain

Da,frumos.A fost foarte frumos.Oras intunecat si ud.Da’ purificat,frate.Mie mi-a placut.Am fost singura care a admirat ploaia.Restul fugea de ea.Eu nu puteam sa ma despart.Ploua foarte tare,din ce in ce mai tare si eu ma rugam sa nu se opreasca.Si se intuneca.[Si liceul e frumos intr-o lumina difuza…e altfel..parca mai pierde din rigiditate…parca cei care il populeaza sunt mai meditativi(Oare chiulesc azi?)…si parca nu-ti mai vine sa pleci la ore…dar pauzele sunt scurte si oricum ceilalti nu vor mai fi…si inca pastrez imaginea putin intunecata si totusi plina de viata..]Si ploua.Si nu-mi pasa ca repet de prea multe ori „si”,nu-mi pasa ca probabil spun non-sensuri.Nu-mi pasa ca multi nu inteleg de ce mi-ar placea ceva ce te face sa te simti naspa(ud).Pe mine ploaia ma calmeaza.Mergeam singura prin ploaie(asta pentru 5 min)si ascultam cum se loveste ploaia de frunzele copacilor.Pic.Pic.Pic.Rece.Puternic.
Aveam impresia ca orasul e mort.Si inca nu sunt sigura ca nu e asa.Parca doar ploaia mai traieste pe la noi si asta destul de rar.
Parca suntem toti niste robotei fara pic de vointa,fara puterea de a iesi din noroiul romanesc…Pentru ca apa e pura doar cand e deasupra pamantului,atunci cand ajunge pe sol se transforma in ceea ce ne inconjoara in fiecare zi ca o panza de paianjen.Si degeaba reusesc eu sa ies daca ceilalti sunt inca prinsi…si totusi nu ma pot intoarce.Pentru ca eu sunt vinovata fara vina.Ma scuzati ca vreau mai mult decat altii.Ma scuzati ca incerc sa fiu corecta.Ma scuzati mai ales ca vreau sa traiesc.Nici nu stiu cum imi permit.Sunt de o nesimtire curata.Sa vreau altceva.Intr-o lume ce vrea sa revina la comunism.Se alatura cineva?

Un gând despre &8222;Romanian spring rain&8221;

  1. nu neaparat o lume care vrea sa revina la comunism, e o lume care nu stie ce vrea, care a vrut libertate iar acum ca o are nu mai stie ce sa faca cu ea… sa-i lasam in pace, sa luptam noi pentru ce ne dorim, sa stim noi tanara generatie ce vrem cu adevarat… niciodata nu vei putea sa dezobisnuiesti un om de prostia care i-a intrat in sange…
    Si mie imi place ploaia, si eu merg prin ea si daca as fi fost un lichid as fi fost stropii ce coboara din cer lovindu-se de pamant…
    bafta la scris in continuare 🙂

Lasă un răspuns

