Sdc

Cu ce am castigat la SDC:
“-Eu sunt Otilia.

-Da, si eu.

-Pana la urma toti suntem Otilia.

-Otilia este un suflet.

-Da, ai dreptate.

-Otilia este mai presus de orice o femeie. Cate nu s-au
spus despre ea. Ca e aiurita, zapacita,
materialista, rea, neintelegatoare, neiubitoare, cocheta,
mandra…

-E feminina.

-Da,da.

-Cei care o critica sunt ca Felix.

-Felix nu o poate intelege. Ea este mult prea sus pentru el.

-Eu cad in cer.

-Si eu.

-Ai grija!

-Cine suntem?

-Georgiana si George.

-Da?

-Da.Am cazut in cer.

-Nu mai suntem Otilia?

-Nu.

-Suntem doar persoane obisnuite ce se nasc si mor.

-Ce plictisitor!!! Tu un scriitor celebru…
iar eu…eu cine sunt?

-Esti o alta forma de Otilia. Dar nu esti ea.

-O, Doamne. Otilia!

-Otilia ne ia mintile. Ai observat ca nu mai suntem noi?

-Da. Fara sa vrem ne modelam ideile dupa ea…vorbim ca ea…
gandim ca ea.

-Suntem Otilia?

-Nu mai stiu.

-Suntem oameni?

-Cred ca da.

-Ce cautam aici?

-O cautam pe Otilia…”

De Geo Capsu

Trebuia sa fie o intalnire cu autoru’ preferat(mort sau viu).
Marian o sa ma injure.O uraste pe Otilia.
Eu o ador.
Eu scriu non-sensuri.

Lasă un răspuns

