Cine e cu noi?

A fost o zi minunata.M-a ascultat la franceza.Am luat 10.Mi-am reparat media….Cum ziceam,o zi minunata.La matematica s-ar putea sa ramana profu’…inca un an (doamne ajuta!!!) daca ramanem o clasa buna…(multumim,multumim).Iar dupa aceste minunate ore…am fost la streetball…unde muzica imi urla in ureche…cred ca un hip-hop…pentru ca stateam langa boxe…unde soarele ma deranja…unde stateam pe cartile de info pentru ca metalu ala frigea…unde nu am inteles nimic din ce se intampla pe acolo..ma uitam doar la copii care se plimbau pe acolo/care se uitau si ei la ceva/care alergau dupa minge/care dormeau/fumau…absolut neinteresant….
Horoscopu’ nu e bun.Dovada:
Astazi, 9 iunie 2009
Nori negri se anunta si va pot umbri cerul vostru pana acum senin! Chiar si dragostea va va subjuga cu totul si va va invada gandurile, ceea ce s-ar putea ca in final sa va destabilizeze.
Gresit.A fost perfect azi.
Maine, 10 iunie 2009
Acum este cazul sa va concretizati avantajele si sa le faceti sa lucreze in favoarea dvs. Sunteti obisnuiti sa traiti sub presiune ba chiar acest lucru va motiveaza si mai mult!
Cu presiunea…hmm…adevarat…ca asa fac eu ..ma chinui in ultima clipa…Da’ avantajele kre lucreaza pt mn….hmm e de bine…asa ca horoscopu’ are dreptate…doamne ajuta cu chimia…
In rest,cine e cu noi striga OOO…pentru ca…la conquiztador ne-au picat intrebari cu BUG MAFIA si in general…hip-hop….asta e sloganu meu electoral…si al Andrei…si ce melodie s-a dat la streetball d 2 ori?Cine e cu noi?
Sunt constienta de faptul ca aberez.Da’ nu prea imi pasa.Pentru ca imi e mult mai simplu sa scriu tot ce-mi trece prin cap.
Si anume intrunirea cu fostii colegi…ba sa nu uitati ca e sambata…chiar sunt curioasa cine vine…pentru ca ma asteptam sa nu fie de acord decat vreo 5-6…dar soc!…aproape toti au confirmat…si mi-este dor sa joc carti cum jucam intr-a opta…cred ca jucam killer preda-te…iar eu pt k sunt foarte impulsiva spuneam mereu killer,preda-tete…i don’t know why…si va omoram pe toti…si eu am zis sa va uitati in ochii mei(frumosi) si v-am facut cu ochiu si nu v-ati prins…k eu aveam asu’.Si sunt curioasa si ce mai faceti.
Si imi mai trece prin cap ca o sa fie o vacanta plina….50% plecata pe alte meleaguri…50% in minunatu nostru orasel…
Aaa..si eu vreau sa il vad pe Claudiu Bleont…la teatru..da’ o sa fiu plecata..si mi-e ciuda ca ratez…si stiu ca pare arogant si nebun…tocmai deaia imi place…stiu ca exagereaza…da’ e actor,ba!…
Cred ca am scris aici cat scriam in 3 postari…da’ aveam un chef teribil de aberatii…si…considerati ca sunt nebuna…artistii sunt nebuni…deci sunt o artista….in ce domeniu?habar n-am////In domeniul Puncte de suspensie…asta pentru ca nu sunt capabila sa termin o idee….imi vin in cap inca alte 5…si intru in cercul vicios…si nu ma pot opri decat acum.va iubesc.pa.

Lasă un răspuns

