Mandrie si prejudecata

Mi-a placut.Mi-a placut stilul de a scrie,stil britanic.Nu stiu cum sa explic.Pentru prima oara,personajul meu preferat a fost masculin.Darcy.E perfect omu’ asta.Mi-a placut si de Jane,dar mai putin.La tatal ei mi-a placut sarcasmul.Rautacios.Nota 10 pentru roman.Genial.
Am citit si poezii de Bacovia.Preferata mea:
Tablou de iarnă

Ninge grozav pe câmp la abator
Şi sânge cald se scurge pe canal;
Plină-i zăpada de sânge animal-
Şi ninge mereu pe-un trist patinor…

E albul aprins de sânge-nchegat
Şi corbii se plimbă prin sânge… şi sug;
Dar ceasu-i târziu… în zări corbii fug,-
Pe câmp la abator s-a înnoptat.

Ninge mereu în zarea-noptată…
Şi-acum când geamuri triste se aprind
Spre abator vin lupii licărind.
-Iubito,sunt eu la uşa îngheţată.

Imi place al naibii de mult finalul.In rest,sange,sange,sange.Cuvinte des intalnite:cavou,mormant,intuneric,moarte,mars funebru,mort,cadavru.Nota 10 pentru Iubito,sunt eu la usa inghetata.

Un gând despre &8222;Mandrie si prejudecata&8221;

  1. foarte interersanta cartea intr-adevar. imi place blogul tau. Felicitari.Te pot adauga la prieteni la mine pe blog? Dacavrei, poti face si tu acelasi lucru.
    multumesc

Lasă un răspuns

