Tristeti de lamaie

0
Ma asteptam la mai mult.Si am fost dezamagita.Julian Barnes se pricepe la titluri.Tristeti de lamaie cuprinde 11 parti.Povestiri.Le-am notat cu stelute dupa cum mi-au placut sau nu.
Colivia de fructe ****
Istoria lui Mats Israelson ****
Lucruri pe care le stii ***
Igiena **
A doua reprezentatie **
Vigilenta *
Coaja de copac ****
Sa vorbim frantuzeste *****
Apetit nicio steluta…o tampenie scarboasa
O scurta istorie a tunsului *
Linistea *

Am adaugat stelute pentru originalitate.Am scazut pentru perversitati,scene de sex si altele.Ca m-am saturat sa dau peste ele in carti.Devine comercial.
[Toate felicitarile mele pentru Mandrie si prejudecata care nu contine subiecte gen droguri, violenta, fumat, baut,sex.Si in sfarsit o scriitoare.]

Ziceam ca titlul e bun.Da’ nu prea are legatura cu povestirile.Pot intelege ca un titlu poate sa fie total altfel fata de continut.Dar atunci cand esti Julian Barnes,nu-ti permiti.Povestirile n-au fost triste.De fapt,la un moment dat radeam de prostiile scrise.Lamaia apare doar in ultimul capitol si e ceva de genu’ muzica provine din liniste si se duce tot acolo…si o mana care atinge lamaia…

[trebuie sa nu mai folosesc …devine enervant.]

Am avut o parere buna inainte sa citesc(datorita recomandarilor si recenziilor foarte bune),acum o parere proasta.Celor care le-a placut cartea,motivati de ce,ca poate ma mut la parere neutra.

Era sa uit.Coperta e naspa.Ce cauta para acolo?Si cred ca si o piersica?Si de ce mana este asa de grosolana?Si de ce are unghiile date cu oja?Si de ce mana se indreapta inspre para si nu inspre lamaie?Lamuriti-ma.

Lasă un răspuns

