Gen

Am terminat pururi tanar,infasurat in pixeli.Ce sa mai cred eu de Mircea Cartarescu?Cateodata ma plictiseste enorm,arunca in mine cu neologisme din fraze lungi(usor sa le pierzi firul).Alteori are idei geniale,vede lumea exact cum este si e constient de asta.Ce ma enerveaza la el?Umplutura.Si faptul ca toata cartile pe care le-am citit (4) sunt la persoana I.Uneori simti nevoia de personaje,da’ nu Mircea Cartarescu.Apoi,legatura dintre carti.”Gina,pe care in Orbitor am numit-o Penny”.”La fel cum scriam si in Travesti”.Am impresia ca tot ce scrie e un fel de jurnal al lui Mircea Cartarescu.Si se repeta.In pururi tanar,… am regasit vreo 15 idei din celelalte 3 carti.Deci,Mircea Cartarescu e bine sa fie citit foarte putin,o carte sau doua.Altfel…
Next,Mansfield Park.Jane Austen.Again.

Lasă un răspuns

