Inainte de barbati

nina-bouraoui-inainte-de-barbati~5956192
Urat.Foarte urat.A se lua un gay care se drogheaza,e obsedat de cuvantu’ pantec si de Sami,cu tot felul de fantezii incepand cu mama,tata,Sami,grasu’ kre ii dadea droguri si altii.Dezgustator.Urat.Noroc ca nu mi-am pierdut decat 20 de minute cu prostia asta.Draga Nina Bouraoui,esti cu capu'(scuzati cacofonia).Si gayu’ e sentimental…adica il viseaza pe Sami intr-un decor de poveste.Pe langa faptul ca esti gay,drogat,obsedat,nu poti sa agati pe nimeni?Plus ca pare a fi baiatu’ care se ascunde dupa fusta mamei.Urat.Urat.Urat.
Citat de ma apuca rasul si plansul:
„a baut apa de la robinet,din bucatarie,si mi s-a parut o chestie sexy pentru ca avea o gura mare,(really?),dupa care si-a pus toata fata sub jet si m-am gandit la Sami(v-am zis eu ca e obsedat) cand plonja in piscina”
Tipu’ cu gura mare e iubitul mamei lui.
Cartea n-ar fi fost CHIAR atat de dezgustatoare daca personajul principal ar fi fost fata.Da’ proasta ramane.
Nota 0.

Lasă un răspuns

