Pisica.Virgula.Casa de pe canal

Nu m-am omorat dupa „Pisica”,in general pentru ca nu prea ma intereseaza personajele batrane,bolnave si ciudate(nu prea au legatura cu mine decat atunci cand rostesc celebra exclamare „Tineretu’ din ziua de azi!!”).Deci povestea a doi batrani care nu-si vorbesc decat prin biletele pentru ca ea i-a omorat pisica,dupa care el i-a jupuit(in mod sadic) papagalul.Mi se pare amuzanta fraza precedenta.Mosu’ se crede inca in putere si se muta la o proprietara de bar/restaurant (nu mai stiu) care era pe post de tarfa.Baba moare de dorul lui si il cheama inapoi.Haide vino inapoi/Sa fim iar amandoi/Vino la mine/Vreau sa fiu iar cu tine[:))]Mosu’ se intoarce…baba moare.Happy end.
Casa de pe canal mi-a placut mai mult.Erau tinere personajele.
Iarasi deci,o tipa ramasa recent orfana se muta la unchiul ei,unde da peste niste verisori bolnaviciosi,cu fete ciudate,adica nu aveau armonie pe chip,intelegeti voi.Adica Fred,Jef,Mia.Si domnisoara asta Edmee,e cam rea,afurisita,ipocrita(asa mi s-a parut mie).Adica isi cam bate joc de Jef,se preface a fi ofensata de avansurile unora cand ea le provoaca tralala.Odata,ea iese la plimbare constienta ca e urmarita de Fred,se opreste pe o buturuga.Fred o ajunge din urma si incepe sa o pipaie.Tralalala.Da’ apare un plod de prin tufis,Fred fuge la el sa nu zica nimic despre asta,plodu’ rade isteric pentru ca Edmee rade isteric,refuza sa nu zica,Fred il cam omoara.Apare salvatoru’ Jef care il ingroapa pe plod in noroi pe undeva prin canal.Frumos.Apoi,ipocrita aia se preface ca e bolnava si sta in frig,se spala cu apa rece ca sa fie din ce in ce mai bolnava.Apoi,de afurisita se da la Fred cat se poate de evident.Jef spune ca il omoara daca se casatoreste cu ea.Fred o cere in casatorie.Ea accepta.Se muta amandoi undeva.Dupa cateva zile,Edmee e gasita moarta.Jef e arestat pentru viol si crima,la care Jef foarte normal spune „Dar dumneavoastra ce ati fi facut?”.Deci,finalul e bestial.Happy end.

***

Pe langa drum,toti aia care joaca in Gossip Girl si-au intalnit iubirea pe platou?Ce am gasit:
Blake Lively&Penn Badley
Ea o interpreteaza pe Serena si el pe Dan in „GG”.Desi relatia de pe micile ecrane…ei sunt mult mai linistiti.Si alte blablablauri.
Leighton Meester si Sebastian Stan
Adica Blair si Carter.Cine era Carter?
Si numaru’ 3 la care am ramas :|:|
JessicaSzhor si Ed Westwick
Adica Chuck si Vanessa.Chuck?Chuck?Really?
Cei doi au luni bune de cand sunt impreuna si nu dau semne ca s-ar plictisi(ce pacat!).Ea a renuntat din dragoste pentru el sa mai fie vegetariana,mai ales ca el gateste dumnezeieste.Si tot impreuna mergi la meciuri,dar si la cumparaturi.
1.Il cheama Ed Westwick?
Ramane Chuck.
2.Ce EMOtionant!
3.Imi placea Chuck si inca imi place pentru ca era rau.Pentru ca isi bate joc.Da’ nu-mi place deloc Ed Westwick.Gateste dumnezeieste?:))

Rusine sa-ti fie!

***
Pe langa gard,reclama aia de la Gusto ma enerveaza la culme.Reporteru’ are o fata de retardat si cand spune „Cum s-a intamplat?” imi vine sa-l plesnesc.
Mergeam pe strada cand am auzit „Fata de caine!”.Pai,boule,adica draga caine,ai fata de caine!
Apoi,sotia lui sau fata sau nuj ce e aia care se falfaie pe langa el.
Si in sfarsit,cameramanu’ asiatic cocotat pe un scaun.
Nu sunteti normali???
Nu.
Da’ cand faceti o reclama,tre’ sa stiti ca trebuie sa incante publicu’.Eu schimb programu’ cand il vad pe reporter.Eu nu o sa mananc niciodata Gusto.Never.La fel cum nu o sa beau Cola din cauza reclamei scarboase cu limba si ochiu’ pe care nici acum nu o inteleg.Ma rog,si din cauza ca nu prea imi place Cola.
Am zis tot ce se putea spune.Stop.

5 gânduri despre &8222;Pisica.Virgula.Casa de pe canal&8221;

  1. mi-am cumparat si eu cartea de la adevarul cu „pisica si casa de pe canal”, n-am apucat inca sa le citesc.

    Cat despre gossip girl. Nu credeam ca ma va prinde pe mine un serial de genu`. Ei bine, s-a intamplat. De vreo 3 zile vizionez seria I si e chiar relaxanta asa.

    Preferatul meu e Chuck. 😡

  2. Am citit cartea pisica si casa de pe canal ,cel mai mult mia placut casa de pe canal dar sfarsitul chiar m-a cutremurat si chiar as mai citio inca de 100 de ori pentru ca chiar mia placut :*

Lasă un răspuns

