Dupa cutremur

dupacutremur
Haruki e mai bun decat Ryu.Rya e groaznic,deja am stabilit in alt post.I-am dat o sansa lui Haruki si aproape a meritat.Mi-au (aproape) placut povestirile,mult mai putin perverse decat ale fratelui sau,originale,toate construite in jurul cutremului din Kobe.I-as da ****/***** pentru ca m-a intrigat,adica incepea frumos povestirea,te baga pana peste cap in ea,apoi o lua cu el si pleca.Si ramaneai prost.Sau nu.Da’ aveai de ales intre a detesta cartea sau a construi urmarea cu ajutorul imaginatiei tale.Eu am ales imaginatia.Spre exemplu,(zic sfarsitul) doi tineri pe plaja se hotarasc sa moara.Si gata.S-a sfarsit.Pai,stai!Cum au murit?Ce s-a intamplat cu iubitul tipei?Cum a reactionat?Ce am facut eu?Fiecare din ei a luat un lemn arzand si au pasit inspre mare.Au intrat adanc in apa,avand la suprafata doar capul si lemnul.Tinandu-se de mana,evident.Prietenul lu’ aia se intoarce pentru ca au intarziat prea mult.Vede doua lumini in mijlocul marii.Apoi se sting.Vede pe nisipul ud scris „PREA TARZIU,FRAIERE”.Sfarsit!!!Si cam la fel am procedat in celelalte povestiri.

Lasă un răspuns

