Daca intr-o noapte de iarna un calator…

daca_intr_o_noapte_de_iarna_un_calator
Titlul e prea lung asa ca o sa scriu doar Daca….
A fost asa si asa cartea.Ce mi-a placut:
-coperta
-titlul
-inceputul
-ideea
-originalitatea
Ce nu mi-a placut:
-Mi s-a parut scrisa fortat.Un fel de povestire prelungita in roman.Cu greu.Cu chin.
-Nu m-a prins in actiune.Nu m-am simtit Cititoarea.Nu am simtit ca mie mi se adresa cartea.(Acesta fiind scopul).
-Faptul ca Cititoarea avea numile Ludmila
-Stilul plictisitor de a povesti cu multa teorie literara
Pe scurt,despre ce „este vorba”.Despre citit.Despre un Cititor si o Cititoare.Care citesc.Romane.Le incep,dar nu reusesc sa le termine.Se vrea mister.Dar nu e.La final,se casatoresc.Patetic.Mai bine mureau citind.Nu m-a facut sa il iubesc pe Cititor.Daca reusea,atunci era o carte buna.Dar pentru ca nu l-a descris…nu aveai de cine sa-ti placa.Era un cititor.Nu Cititorul.Trist.
Pana atunci subiecte de bac engleza.Probleme fizica.Si mai incolo,ceva mate.Noi sa fim sanatosi!

Lasă un răspuns

