La tiganci.Corigent la limba romana.Acid sulfuric.

Din pacate,iarasi trebuie sa scriu despre ele la gramada pentru ca le citesc repede,dar nu intru pe blog sa le fac post.So,
1.La tiganci.Mi-a placut stilul lui Eliade,foarte aproape de genial.Nu era doar nuvela La tiganci,mai erau si altele,toate foarte interesante.Am citit de Eliade Maitreyi,Nunta in cer,Romanul adolescentului miop si ,trebuie sa recunosc,in La tiganci m-a uimit,m-a surprins.Ii pusesem oarecum eticheta cu „subiecte bazate pe dragoste”.Ei bine,in carte asta subiectele sunt uitarea,ameteala,nebunia…Tre’ sa mai citesc ceva de Eliade ca inca mai are ceva de spus.
[Am anumite probleme cu Shiftul.Adica daca nu apas tare,nu se intampla nimic.Si trebuie sa ma intorc sa corectez.]
2.Corigent la limba romana.Nu m-a impresionat.Cred ca de vina sunt eu.E vina mea ca nu am citit-o la momentul potrivit.Acum,nu ma regasesc deloc in ce scrie pe acolo.Am avut o incercare de citire prin clasa a sasea,dar mi s-a parut prea vulgara si am renuntat.Acum e prea tarziu.Dar asta e,trecem mai departe.
3.Acid sulfuric.Nu e carte de chimie,mentionez.Povestea e simpluta.In televiziune,apare o emisiune in care aparea cum erau chinuiti oamenii in lagare.Ma duce cu gandul la nazism.Whatever.Personajele principale,Pannonique,detinuta care atrage atentia prin frumusete si Zdena,calaul ei care o place[o mica parenteza…n-am inteles cum era cu iubirea asta,dar cred ca Zdena era lesbi].Zdena face tot ce e posibil sa nu moara Pannonique,ii da ciocolata,nu o bate,tralala si in final o ajuta sa evadeze.Mie personal imi place coperta.Pe ecranul unui televizor sunt niste gratii si o mana care se tine de ele,pe mana scrie CKZ114,adica Pannonique.Si de Amelie Nothomb mai vreau sa citesc.Am planuri mari.

Lasă un răspuns

