Cismigiu&comp.Buna seara, baieti!

cismigiu%20et
O carte geniala de la inceput pana la sfarsit.Te trimite direct in liceul Lazar din Bucuresti,in apropierea Cismigiului,te apropie de personaje,te face sa razi cu lacrimi la farsele facute de elevi profesorilor,te include in atmosfera de liceu.Grigore Bajenaru a incercat si a reusit sa faca portretul elevului universal,in care e imposibil sa nu te regasesti.Acum inteleg ca nu a fost vina mea ca nu mi-a placut Corigent la limba romana.E chiar urata cartea.Revenind,prima parte este cu Grigore Bajenaru elev,apoi profesor.Recunosc,mi-a placut mai mult prima parte.Am ras.Sunt putine carti care ma fac sa rad sau sa plang.Sunt putine carti care imi plac la nebunie.Asta mi-a placut la nebunie,m-a facut sa rad,m-a facut sa ma intristez atunci cand s-a terminat liceul si toata lumea a plecat pe cont propriu in viata…Trist,pentru ca asa e si in realitate.Mi-a facut o pofta teribila de plimbare prin Cismigiu…Bucuresti,viiiiiinnn!!!

Un gând despre &8222;Cismigiu&comp.Buna seara, baieti!&8221;

Lasă un răspuns

