Pauza prin provocare

Pe principiul „Colega,vrei o viata sau un blog,alege”(Parazitii),ma provoc sa renunt 10 zile la blog,asta insemnand sa nu intru deloc.Si incerc sa renunt si la internet,dar asta doar partial,sa zicem maxim 20 de minute pe zi.Imi acord aceste 20 de minute nu pentru a vorbi pe mess,ci pentru a imi verifica mailul(sunt obsedata de chestia asta) si a rezolva lucrurile legate de scoala.Cum ziceam inainte pe blog,atunci cand imi propun ceva reusesc asa ca intre 21 si 31 august nu voi avea niciun post publicat si nicio intrare pe blog.Tre’ sa-mi stabilesc si un premiu ca sa am pentru ce sa lupt.Si cred ca stiu deja ce vreau.De maine,cine vrea sa vorbeasca cu mine sa apeleze la telefon sau la plimbarica.Asa ca „Pe data viitoare…”.Daca eu nu intru pe blog,asta nu inseamna ca nu trebuie sa intrati voi:)).V-am pupat.XO.XO.You know you love me.

4 gânduri despre &8222;Pauza prin provocare&8221;

  1. Ce te face sa crezi ca cei care au un blog si sunt activi nu au o „viata „?Defineste sa „ai viata”….petreceri multe , bautura , multi prieteni si niciunul?

    • N-am zis ca cine e activ pe blog nu are viata.Eu ma refeream la mine si la timpul meu.Inca cred ca acele posturi scrise zilnic imi scad din timpul meu pentru carti sau pentru conversatii frumoase cu prietenii. Cat despre definitia vietii…o nuca in perete s-ar lipi mai bine. In schimb, iti doresc asa ceva, n-ai inteles mai nimic despre ce am spus eu in post sau per total pe blog.

Lasă un răspuns

