Au fost si cele 10 zile

S-a terminat provocarea mea.Am indeplinit aproape tot.Deci cat am intrat pe net in cele 10 zile:
1.18 minute
2.11 minute
3.10 minute
4.8 minute
5.0
6.0
7.0
8.0
9.0
Asta pt ca am fost plecata.
10. 84 minute.Rusine sa-mi fie.Dupa ce am fost plecata 5 zile,trebuia sa vorbesc cu niste prieteni si am renuntat la provocare.
Pe blog n-am mai pus niciun post,asta se vede.Am incalcat partea cu nu intra pe blog,am intrat de 3 ori,o data din greseala si de 2 ori cu buna stiinta,dar am stat pe el maxim 1 minut.Pe Twitter n-am intrat deloc.A fost frumoasa provocarea,nu a fost foarte greu.In curand,10 minute mi se vor parea prea multe.
Ce am facut tot timpul asta?
M-am plimbat,am ras,am alergat pe faleza,am dormit muuuuult,am gasit si am avut picnic,am inceput sa ma gandesc la inceperea scolii,am baut Nestea pe faleza,am facut muuuulte poze,am facut planuri pentru ceva ce am de gand sa fac cam peste vreo luna,am citit
Glorie de Nabokov
Cianura pt un suras si Buna seara,Melania de Rodica Ojog-Brasoveanu
Amintiri din casa mortilor de Dostoievski
Romeo si Julieta si Hamlet de Shakespeare…etc
Nu spun ce e cu cartile astea ca asa as pierde timpul castigat in 10 zile.

Lasă un răspuns

