Toamna

E toamna si e frig.Si a plouat.Cum se strica vremea,cum incepe scoala.Mereu a fost asa.Coincidenta sau poate nu.Mi-era putin dor de strazile pline de frunze ude ce fac fleosc,fleosc cand calci pe ele,sau de diminetile cand ma duceam spre scoala cu umbrela in mana,grabita.Mereu sunt grabita sau agitata atunci cand tre sa ma duc la scoala si ploua.In general,nu pot sa zic ca imi place toamna…dar sunt anumite momente pe care le iubesc.Gen fleosc.

Cu o zi inainte de inceperea scolii,adica pe 13 o sa ascutl incontinuu Deftones-Back to school.Ca si anul trecut.Numai ca acum e altceva.

Daca ma gandesc mai bine,imi place toamna.Imi place cum te simti toamna.Imi place sa beau ciocolata calda,sa stau pe canapea,sa citesc si sa arunc cate o privire pe geam sa vad cum ploua.Apoi sa ies si sa simt cum este aerul dupa ploaie.

Trebuie sa-mi corectez lista cu ce am de facut,sa mai adaug ceva,sa tai.Cred ca sunt obsedata de liste.Dar sunt al naibii de practice.

P.S.:
-Daca nu e si bataie pe Nestea,nu va dau.
Noi:Da,da,sigur.
Alta:Si bataie pe baiat.
Mony:E bun.Sucul.

Lasă un răspuns

