Twilight

Ziceam de foarte mult timp ca o sa scriu despre Twilight.Sa-mi dau si eu cu parerea ca tot omu’ normal.Zdung.
De film am auzit de la o fosta colega pe atunci cand nu era un fenomen.Nu stiu cum,dar l-am vazut.Si mi-a placut.Foarte mult.La randul meu,il recomandai Teodorei,Monicai…si cred ca si altor persoane.Nu-mi amintesc.
Prost am facut.
Trebuia sa tin pentru mine.
Cu cat mai multi deja fani ai filmului,interesul meu scadea.Interesul pentru film,ca inca mentineam ca Robert e bun.La un moment dat,interesul scazu spre zero.Atunci cand toata lumea stia de Twilight,20.000 de fete plangeau dupa Robert,atunci cand peste tot au aparut filme/carti/hartie igienica cu vampiri.Dupaia mi-am dat seama ca Robert nu e bun.E doar un truc,deci Edward e bun(nu stiu daca i-am scris numele corect).Bun la suflet.
Inteleg de ce are asa mare succes,pentru ca le da sperante fetelor ca exista extrem de multe bunatate si iubire in sufletul unui tip rau.Vrajeala.Mie mi-a placut pentru scena cand ea vine langa el si el pleaca.De la bio,cred.Pentru ca iti trebuie extrem de multa putere sa refuzi ce iti este dat pe tava,avand in vedere ca iti doresti acel lucru.Eu si cu ideile mele.
Pe langa drum,lasati balta parfumul Twilight,ciocolata Twilight,calendarul Twilight,revistele pline de Twilight si cititi.Nu cartile Twilight.Nu cred ca o sa le citesc vreodata.Interes=0.Oricum nu poate depasi pe Dracula(Bram Stoker).
A se observa ca nu am zis nimic rau de film,deci nu imi sariti in cap,problema e cu fanii astia de-a dreptul obsedati.Sa ne imaginam urmatoarea chestie:
Robert Pattinson vine in Romania,se urca pe scena,spune hello,tace si ramane pe scena.Eu pun pariu ca s-ar vinde bilete bune pentru asta.Doar ca sa-l vezi o ora sa zicem.
Uitasem,un adevarat film cu vampiri,nu o poveste tragica de iubire,e Interviu cu un vampir.E sangeros,e drept,dar e mai real.De atunci il respect pe Brad Pitt.
Sa mai zic ceva de Twilight?Nu cred ca se mai merita.Ce am avut de zis,am zis,astept sa ma contrazica cineva.

4 gânduri despre &8222;Twilight&8221;

  1. Am scris si eu un blog despre Twlight recent.
    ce sa zic? e povestea clasica cu vampiri si iubiri interzise de legea firii.
    nu e un film prost, dar de aici pana la valva care s-a facut in jurul lui e cale lunga.

    • Nu e chiar amuzant.Imagineaza-ti ca porti un tricou care iti place foarte mult,dupa care vezi toata lumea purtandu-l.Asa-i ca-ti scade interesul?Filozofic vorbind.

Lasă un răspuns

