Conversatie

-Buna!
-Hello!(eu)
-Te-am sunat sa-ti zic ca ai castigat un premiu.
-Da,da,sigur.
-Si trebuie sa vii in Campina sa-l iei.
-‘ai nu mai spune.Nu pot sa vin.
-Inca nu putem sa-ti spunem ce premiu ai luat.
-Da,da.Cum sa nu.
-Suntem de la conc”X”
-A da?
-Da.
-Deci am castigat pe bune?
-Da.
(Paranteza pana atunci am crezut ca e la misto,apoi mi-am amintit de concurs)

Mai tarziu:
-Buna ziua!(eu)
-Buna!
-Stiti,nu pot sa vin sa-mi iau premiul…e departe.
-Da,cum sa nu poti?Merci mult,acum am inca o cerinta in plus,merci,merci,esti foarte draguta.
-Cu placere.(bufnesc in ras)
-Dar n-ai si tu vreun prieten pe aici?
-Nu,n-am.
-Mama,tata,verisor.
-N-am.
-Da’ ce tu esti asa singura?
-Nu,dar toti sunt de aici.
-Bine.Bine.Mai vorbim.

(fui asa interesata ca premiul era in bani,iar eu trebuie sa merg in Bucuresti,deci bani)
(tipul cu care am vorbit…hmmm…nu stiu exact cine era,da’ prof nu cred,adica parea ceva de genu un tip din clasa organizatoare…avea voce de licean si vorbea prea liber pentru cineva mult mai mare ca mine :)) )
(oricum,scuze,tipule,ca tre sa te deplasezi spre posta,asa sunt eu draguta si ma gandesc la silueta ta :)))

Lasă un răspuns

