Balul boboceilor

Post scris cu dedicatie pentru Lucia.

Pai mi s-a spus sa scriu despre bal.A fost frumos.Si nu,nu sunt boboaca.Am fost acolo doar pentru dans.Cu gandul asta am plecat de acasa.Dansez.Decor.Ploaie,vant,bucle,machiaj nerezistent la apa.Si totusi am supravietuit,adica buclele mi s-au stricat dupa vreo 4 ore…(era si evident dupa ce dadusem din cap la rock&roll si tot umblam cu mainile prin par).Nu a fost chiar asa de frig.Cel putin putin pentru mine.Pentru Teo da ca avea rochie cu maneca scurta.Stabilit decorul.Urmeaza gasitul colegilor si gasitul locurilor.Avand in vedere ca am ajuns cam dupa 20 de minute,n-am mai prins cine stie ce locuri…ceva de genul se vedea doar partea din stanga.Se auzea doar pana la etaju’ 1…noi eram la 2.Deci in alea 2 ore cu miss&mister am vorbit cu Teo,Mony,Andra si cine mai trecea pe acolo.Noi organizam balul peste 2 ani.Avem castigatoarea printre noi.Next,dansul.Cireasa de pe tort.Jumatate de ora am pierdut-o pe Mony ca ne-a rapit-o un baiat,apoi,ca nebunele la dans.Cred ca vreo 2 ore am dansat incontinuu.Pe aproape orice.Fura doua melodii care aveau tendinta de manele,n-am auzit prea bine,ca,deh,eram in alta parte.Il tinem minte pe Razvanel ca a zis NU! dansului.Si pe Mihai.a fost trist cand s-a terminat.Timpul e asa de scurt…au trecut foarte repede 4 ore jumatate.Aproape o zi de scoala.Acolo trece timpul mai greu.In sfarsit,s-a terminat.Am iesit.Am plecat.Dupa asta am facut un fel de afterparty la Mony.Pe la sfarsit,eram moarte toate 3.De oboseala.
Conversatia era ceva de genu’
-Mmmooonnyyy,hai dormiiimm….?
(aceste vorbe erau aruncate asa in aer,ca ne era un somn,stateam cu ochii inchisi,cu capul pe perna si vorbeam)
-Da….bineeeeeeee….
-Okkkkkk….
-Daaa’ Geooo,mai tiii miinteee ceee ammm faaacut atuuuncii?
-Daaa…ammmm daaansaaat o graaamadaaa.
-M-aaaauu omoooraaat tocccuuuurileee…
-Vezzziiii deeeaiaaa nuuu viiin euuu cuuu tocuriii…
Si o mai lungeam asa o gramada de timp.

Peste o saptamana bal la Mony.Viata e frumoasa.

3 gânduri despre &8222;Balul boboceilor&8221;

Lasă un răspuns

