Orasul cu salcami

Zise Georgiana.
Voiam sa postez ceva,din obisnuinta.Si mi-am amintit ca am citit o carte foarte buna.De Mihail Sebastian.As comenta parerile mele,dar ma rezum la transcrierea unui pasaj.
„Dispozitiile fetei variau de la o clipa la alta.Era agitata,temandu-se de zgomotul cel mai indepartat,ingrozita de propriul ei glas,respirand sacadat si grabit ca dupa o fuga fantastica,privind ratacita in jur,oprindu-se atenta in mijlocul vorbei,ca si cum ar fi ascultat cum se dezleaga undeva,inauntrul ei,o taina,revenind pe urma cu o graba care nu se stia bine daca vrea sa scuze oprirea sau sa evite o explicatie.Se misca atunci febril,cu gesturi repezi,parasind un lucru inceput pentru altul…”
Domnul M.Sebastian sigur nu ne-am cunoscut candva?Pentru ca as jura ca ma descrie pe mine.Sa mai spun mi-a placut personajul?Si nu,nu din narcisism.

Lasă un răspuns

