Postam la bine si la greu

Postul asta e pentru Andra.Imi place sa scriu pentru cineva.Adica sa dedic postul cuiva.
Incep cu ce am mai facut pe ici,pe colea.A fost si inca mai este saptamana liceului.Apropo,propun sa se reduca orele la jumatate si sa se faca prezentari in fiecare zi ca sa nu ne mai ingramadim vineri.Nu s-a simtit sarbatoarea prin holul nostru,cu exceptia unor afise mari cat casa.

A fost prezentarea la chimie,mai am fizica,romana,franceza si biologie.

Am organizat si concursul de aranjamente florale si vreau sa aplaud pe nu stiu cine care a facut dovleacul ala asa adorabil.Respectu’ meu,domn/doamna necunoscut/a.

Eu ma conving pe zi ce trece ca orasul asta a murit de foarte mult timp.E suficient sa te uiti pe strada si sa vezi ca nimeni nu zambeste,iar daca rade cineva sare o baba cu gura”Ca,deh,tineretul din ziua de azi.N-are respect pentru cei mai batrani decat ei.Maica,pe vremea mea era altfel.”.Imi place senzatia de viata in mijlocul cadavrelor.De abia astept Bucurestiul sa vad viata in fiecare om.In agitatia aia,da,in poluarea aia,se traieste,lumea fuge,se zbate,tipa,imbranceste,dar macar face ceva.

Vreau bomboane,iar Andra vrea Dex.

4 gânduri despre &8222;Postam la bine si la greu&8221;

  1. scuze ca te corectez dar nu cred ca ai ORGANIZAT tu concursul de aranjamente florare.Te pot da in judecata pt asa ceva.

Lasă un răspuns

