Ce vreau

M-am hotarat ce vreau.Vreau sa merg intr-o casa la munte.
Conditii:
*in casa aia sa fie cald
*sa fie un semineu
*dar eu sa nu ma ocup de nimic,ca nu ma pricep
*totusi sa nu existe nimeni in casa aia sau prin apropiere
*sa fie formata din un dormitor,o baie si un hol.nu vreau mai multe camere ca mi-e frica
*plus ca trebuie sa fie un loc intim
*izolat neaparat
*sa fie liniste
*miros de brazi
*sa fie rece afara(afara ar putea fi exclus avand in vedere ca am scris ca in casa e cald,normal si logic,afara e frig)
*ca sa nu mor de foame sau sete,vreau provizii(pentru o saptamana cat o sa stau acolo)
*am pretentii si pentru provizii
**cat mai multe tipuri de ceai
**ciocolata
**salate de toate felurile,eventual si niste bucatele de puisor
**peste(pentru ca avem nevoie si de proteine altfel facem ulcer perforat)
**salata are nevoie de ulei de masline(evident)
**ciocolata calda
**tiramisu
**fructe
**si mai vad eu ce,deocamdata asta e lista
*o esarfa pufoasa si calduroasa
*provizii de carti
*am pretentii si la astea
**Emma de Jane Austen
**tot ce e scris de Mircea Eliade si n-am citit
**Cum sa ucizi o pasare cantatoare
**Iarna vrajbei noastre
**Invitatia la vals(o sa recitesc cartea asta de cate ori am chef)
**Idiotul
**lista nu este terminata,imi trebuie multe provizii in caz de unele se strica
*o perna pufoasa
*un caiet sau poate doua
*fara telefoane,calculatoare sau alte mancatoare de timp
*aparat de fotografiat
*pe langa drum,imi recomanda cineva niste poeti sau macar o poezie ce merita citita?
*oja rosie
*un mp4 cu melodii doar in franceza
*insist pe caldura din casa si pe faptul ca este izolata
*nu vreau nicio apa prin jurul casei,vreau oleaca mai departe,sa zicem 1 km
*nu vreau serpi sau paianjeni…in rest,nu imi este frica de niciun dobitoc
sau dobitoaca(depends)
*dermatograf negru
*albumele cu poze

Si lista poate fi continuata…
pentru ca de obicei vreau multe.
Dar pana atunci,cine imi asigura conditiile pentru lista asta?
Nimeni.
Fiindca este imposibil.

Un gând despre &8222;Ce vreau&8221;

Lasă un răspuns

