Vorbiram la microfon si asta nu a deranjat pe nimeni

E tare grea introducerea.Deci:
Loc:Biblioteca V.A.Urechia
Participanti:maxim 15 persoane din liceul meu(ce credeam eu),realitate aproximativ 40 de persoane,plus altii de pe alte taramuri
Scop:Proiectul CETATE
Sala:maaaaaaare
Dotare:doua microfoane,boxe mari si un videoproiector
Eu.
Dragele mele colege Iru si Catalina fura primele.Si s-au descurcat foarte bine.Apoi,mie mi s-a spus ca urmez dupa ele.Adevarul era ca eu nu prea urmam dupa ele si m-am dus cam neinvitata.Dar nu asta era problema.
Eram in fata tuturor,cu un microfon in mana si trebuia sa vorbesc.Si am vorbit.Am gresit de vreo cateva ori,am mers mai departe si am tremurat.
In fine,am terminat prezentarea,am fost aplaudata(apropo multumesc colegilor mei care au fost foarte draguti,va iubesc) si m-am dus la locsorul meu.(asta nu inseamna ca ceilalti n-au aplaudat,dar ai mei aplaudara mai tare)
Prima impresie:a fost groaznic.
Teo:Ba nu,a fost bine.
Eu:Am gresit.O gramada.
Teo:Ba nu.
Ea zice ca a fost bine.Sa presupunem ca asa e.
In rest,m-am ocupat cu aplaudatul liceului meu,in general.Ca noi suntem solidari,orice ar fi.
Drumul spre casa.
Mi-a sarit in ochi o masina roz bombon de ma dureau ochii.Si speram ca soferul e o fata,nu un baiat.
Numarul de masina era ceva de genul Gl ** RoZ.
Apoi.
Acasa.
Tata:
-Ai adus bani?
Eu:
-Nu.
Tata:
-Cadouri?
Eu:
-Nu.
Tata:
-Nimic?Atunci nu te mai ascultam cum a fost.
Eu:
-Mda.Cum ziceam,am primit diploma,carti si tricou.
Tata:
-Eu iau tricoul.
(si avea dreptate ca mie imi era fooooooarte mare,mai incapea cineva in el)(era rosu,iar tata are slabiciune pentru tricourile rosii)
Mama:
-Eu iau cartea.
Eu:
-Eu iau diploma.
Tata:
-A venit Craciunul mai devreme.Super.Mi se potriveste perfect.
Eu:
-Da,considerati-le cadouri de Craciun.
Restul Familiei:
-Muuultttuuuumiiim.
In fine,cam asa e prin familia noastra.Pe interes.Numai la noi poti sa vezi asa ceva.Par example,mama striga cine vrea ciocolata?Eu alerg din camera mea(eu sunt obsedata de cioco),Bia din camera ei si tata din camera lui si ne intrecem pe hol.Desi oricum impartim egal,adica eu mai mult si restul mai putin.
Iar cu prezentarea,cred ca cea mai placuta de public a fost cea cu carciumi si hanuri prezentata de minunatii mei colegi Mihai si George.In rest,felicitarile mele pentru:
Teo,care a venit special sa ma sustina pe mine
Iru
Catutz
Alexandra
Ioana
George
Mihai
si ceilalti.

Lasă un răspuns

