3

3 carti pe care le-am citit cu ajutorul mini-vacantei.De fapt,2 povestiri si un roman.
1.Colonia penitenciara
Franz Kafka
Mi-a dat impresia ca F.K. e un geniu.In privinta stilului de a scrie.Subiectul era destul de dur,un nazist obsedat de o masinarie de tortura,foarte mandru de cum functioneaza,putin nebun.Si nu se sfieste sa dea detalii despre moartea unora.Avand in vedere ca am citit si altele in genul asta,n-am inceput sa plang pentru saracutii oameni.Finalul dragut,previzibil.Trebuie sa citesc Procesul si Metamorfoza ca sa incep sa-l critic sau laud pe Kafka.
2.In loc minunat,in loc cu verdeata
A.R.Morlan
Am retinut doar ca era asa mult mister in putinele pagini si ca personajul parea fara scapare,pierdut,torturat,chinuit.Nici nu mi-a placut,nici nu mi-a displacut.Cand sa-mi creez si eu o opinie,s-a terminat.
3.Magicianul
John Fowles
Nu m-a dezamagit.A reusit sa faca ceva ce mi-a placut,anume,m-a aburit asa de tare si a schimbat firul povestii de atatea ori ca nu stiam niciodata ce se va intampla sau cum se va termina.Nici acum nu stiu cum s-a terminat.Domnul Fowles are capacitatea de a contopi personajul si cititorul,de a-l introduce il acelasi labirint,de a-i pacali pe amandoi.Recunosc,pe la inceput,aveam incredere in toata lumea,dupaia am devenit mai neincrezatoare,dar tot ma pacaleau din cand in cand.Atatea piste false,eu zic ca merita citita.
V-am pupat.Ajung atatea recomandari.

2 gânduri despre &8222;3&8221;

Lasă un răspuns

