Zise

In ultimul timp n-am prea publicat nimic si nu-mi cer scuze.Sunt intr-o perioada asa de stresanta ca nu mai vreau sa vad in fata mea ceva mai mult decat o carte buna si ciocolata calda.De care nu am parte.Deci ma enervez.Asa ca numar zilele,orele,minutele pana la binecuvantata vacanta.Nu sunt genul de plod care sa creada ca mai bine n-ar exista scoala.Mi se pare absolut necesara.Dar m-a cam obosit si am nevoie de o pauza.Pauza se numeste vacanta de iarna.De ce spun ca e absolut necesara?In primul rand,ca sa nu fim prosti.in al doilea rand,ne-am plictisi amarnic sa stam atatia ani acasa.La inceput,deh,ar fi dragut,dar dupaia…Plus ca eu imi ador liceul si mi-este foarte greu la gandul ca peste doi ani il parasesc.Pentru ca e atmosfera, profesorii, colegii, pauzele,caloriferele si covrigii,toate imi sunt dragi.Dar gata,acum invatam,invatam,invatam.

Vreau Vita de Vie.Il urmaresc pe Despy cand iese de la facultate.

Lasă un răspuns

