Scenariul groazei

Am racit.Si racita cum sunt,am fost nevoita sa merg la scoala pentru teza de la mate si pentru doua examene ecdl.Prin zapada,prin frig si prin intuneric.
Nu zic ca ninsoarea n-ar fi fost draguta,a fost superba.Dar era mai bine daca era mai cald si nu batea vantul si nu-mi lua o ora ca sa ajung acasa pentru ca traficul era blocat.
Si ma bucur ca a nins.Nu mai ninsese de mult timp.Si in lumina felinarelor arata genial,arata a sarbatoare, a veselie , a vacanta.
Am chef de bulgareala(nu botez) ca atunci cand eram in generala si ne intoarceam acasa si se aruncau cu bulgari in noi.
Daca n-as fi racita,as alerga prin zapada si as sta toata ziua afara.
Dar pana atunci am pastilele care ma asteapta langa ceai.

Lasă un răspuns

