Domnisoara Christina

Scriu repede despre aceasta domnisoara.
Cartea geniala,aplauze pentru Eliade,care nu m-a dezamagit nici de data asta.Am fost prinsa in jocul Christinei incat n-am putut sa las cartea din mana 2 ore.Si am terminat-o.Si s-a sfarsit.Si-mi pare rau.E scrisa sub semnul fantasticului,cum au fost si tigancile si alte povestiri.De fapt,Mircea Eliade scrie ,vorba aia,”Carti cu idei” si „carti cu oameni”,care se impart in fantastice si de dragoste.Sau cel putin asa le impart eu dupa ce am citit
Nunta in cer
Maitreyi
La tiganci si alte povestiri
Domnisoara Christina.
Si recunosc ca mai e mult de citit la Eliade.O gramada.
Dar ii recunosc stilul si ii apreciez eforturile,mai ales ca eu am proiect la romana despre el si despre Nunta in cer(asa ca am citit multe carti de critica despre opera lui,despre simboluri),iar la olimpiada am opera fantastica.
Bravo lui.
Oricum nu cred ca ,mort fiind,il ajuta cu ceva admiratia mea.
Dar as plange ca a murit.Mare pacat.Va las pe voi sa plangeti pentru Michael Jackson,eu plang pentru Mircea Eliade,pentru Mihai Eminescu,pentru Emil Cioran,pentru Vlad Tepes.Si as mai plange pentru cativa,dar opresc pomelnicul aici.
E genial.E absolut genial.
Iar domnisoara Christina e atat de bine construita ca personaj.
Si actiunea…ametitoare,confuza,incerta,dulce.
Perfect.

2 gânduri despre &8222;Domnisoara Christina&8221;

Lasă un răspuns

