Sah,dom’le

Ei nu stiu cum m-a apucat pe mine,dar am zis,hai,dom’le sa invat sah.Buuuun…am invatat regulile de baza,am jucat cu sor-mea(incepatoare si ea) si am invins(victorie destul de mica avand in vedere ca ea este mezinu’ familiei).Apoi,am jucat cu un prieten de familie care joaca…de hm…15 ani…si,bineinteles,am pierdut.Desi,cica,am avut miscari inteligente.Apoi am trecut la jocul electronic…cu domnul Lehel,27 de ani,jucator de 2 ani…sah mat de 4 ori.Si el a zis ca am miscari inteligente.Pentru o incepatoare.Si cica intr-o luna invat combinatiile.Hmm…deocamdata am vechime de 2 zile.Si 5 infrangeri.De asemenea,mi s-a recomandat sa citesc carti despre sah.Parca vad pe lista mea de lecturi „Cum sa ii faci mat?”.Dar pana atunci am miscari inteligente(la sah) si miscari bune(la biliard).Asa mi s-a spus.

Pe langa asta,in urmatoarele 3 zile imi iau zborul asa ca…publicam mai incolo.

Acelasi vis,aceeasi ora.

Lasă un răspuns

