Departe de lumea dezlantuita

Post pentru Sergiu.Nu Andronic.
N-am mai scris pe blogul asta de nici eu nu imi mai aduc minte.Pentru ca n-am avut timp,chef,inspiratie.
Deci,spun despre utlima carte citita „Departe de lumea dezlantuita”.
Si acum imi dau seama cat de mult mi-as dori sa stau departe de lumea care se cearta,uraste,priveste totul doar cu ochii ei,netinand seama de ceilalti.
Mi-a placut cartea,este linistitoare.O poveste de dragoste (sau mai degraba nu) in Anglia si viata linistita de la tara.Nu-mi place la tara,nu-mi plac cartile legate de tarani,dar asta m-a facut sa-mi schimb parerea.Pentru ca,fiindca,deoarece m-am linistit,m-a transferat in linistea din fiecare cuvant.Totul se intampla in slow motion.
Linistitor,calm,pace sufleteasca.
Mentionez doar in treacat:

Scrisori imaginare(nici nu stiu daca am mai scris despre ele pe blog)
care mi s-au parut originale si atat.

Lacrimi si sfinti
Pe Cioran il iubesc si il voi iubi mereu.

Poezii de Baudelaire
pe care as vrea sa le citesc in franceza,pentru ca nu mi-au placut traducerile.Isi pierdeau tot interesul.

Cateva poezii de Macedonski,poet care imi este antipatic

Si mai multe poezii de Bacovia,pe care il ador.

„Iubito,sunt eu la usa inghetata”

2 gânduri despre &8222;Departe de lumea dezlantuita&8221;

Lasă un răspuns

