Pentru ca Twitteru e prea scurt…

ca sa ma plang.
Scriam acolo ca boala mea e „criza de timp”.Adevarat.
Pe langa ce am de facut zilnic pentru scoala,mai am:

*rezolvare de probleme pentru Evrika si De la A la infinit-fizica
*rezolvare de probleme pentru RMG -pentru necunoscatori Revista de matematica Galati

*Ecdl-ul-mai am un examen
*Evaluarea in educatie la TIC
*Olimpiada de TIC*Voluntariatul la BVAU-iarasi pentru necunoscatori Biblioteca V.A.Urechia
*engleza,in sensul ca mai rezolv exercitii de genul „test your vocabulary”
*carti de citit -momentan Cartea Mironei de Cella Serghi si Jurnal de idei de Constantin Noica
*de completat auxiliarul de la Jaromania

*un proiect despre problemele tinerilor in franceza(asta e pt scoala,dar tot ajuta la criza de timp)
*un eseu de 4 pagini despre „Mult zgomot pentru nimic” de Shakespeare in engleza
si cred ca mai sunt…

Recunosc ca nu am publicat asta pentru ca sa ma plang(bine si asta),ci mai mult ca sa nu uit ce am de facut,se stie ca intrec pe oricine la uitat lucruri.Asa intra Geo pe blog si vede….ups,am uitat sa trimit problemele la Evrika!!!

Deci,imi dedic acest post mie si fie ca toate astea sa se rezolve cat mai repede(Pentru ca apar altele si o sa ma simt prea incarcata).Ceilalti ce citesc(daca citesc) sa vada cum e viata mea obisnuita.

Si poate fi si mai rau.

Lasă un răspuns

