Heath Ledger

Acest post este in memoria lui.
Eu,traind printre nori,deh,nu auzisem pana acum trei zile de el.L-am „auzit” in filmul „10 lucruri care nu-mi plac la tine” si i-am apreciat calitatile fizice si actoricesti.In mod absolut ciudat,am ras putintel la comedia aia,am ras uneori si de cat de penibile erau unele replici,dar ma rog…deviem de la subiect.
Asa,ideea e ca l-am retinut.
Heath Ledger.
el:

Si il cautam eu pe google,deh,sa aflu ce e cu el.
Actorul a fost…
Cum adica a fost?Adica nu mai este?
Caut pe faimoasa wikipedia.Data mortii 2008.Devine interesant.
Acum ia sa vedem de ce a murit un om la 28 de ani?Mititelu de el.
Asa ca am gasit supradoza,sinucidere si nu stiu ce infarct provocat de prea multe medicamente.
Si bineinteles cum se intampla peste tot incepe contrazisul ca nu e un drogat retardat ba nu idiotule cum iti permiti sa zici asa ceva de el da’ ce stii tu ma de el ba astia ne mint ma asta se droga ba nu ma nesimtitule boule cum zici ma asa ceva ca e actorul nostru preferat doamne ce bine arata drogatu asta ma ce gusturi proaste ai(astea sunt din capsoru meu,dar cam asa scria pe unele siteuri)
Ba,acuma sa ma cert si eu,nu va e rusine sa vorbiti de moartea lui in halul asta?
Ba,mie imi pare rau fie ca a murit din cauza drogurilor fie ca i-a cazut o nuca de cocos in cap sau l-a intepat o albina.
Ba,eu nu sunt ipocrita si zic clar si raspicat imi pare rau pentru ca arata super dragut si a murit prea tanar.Nu a fost valorificat suficient.Hai nu zau,faniifanele Twilight plang pentru Robert ca-i bun rau sau ca-i mare actor???
Asa,deci domnul Heath Ledger…Dumnezeu sa te ierte si ne vedem in rai(sper eu nu prea curand)

Apropo de asta,nu e o moarte stupida cea cu nuci de cocos?Si totusi au fost cativa care au murit asa…

Lasă un răspuns

