N-am mai…

publicat nimic despre ce am mai citit,nu ca v-ar interesa.
Asa ca o sa scriu doar despre cele care mi-au placut in mod special:
Cartea Mironei
Mirona mi s-a parut o fata inteligenta,sensibila,interesanta.Seamana cu domnisoara din Panza de paianjen,dar totusi …e altfel.Diana Slavu parca…
Mi s-a parut ca viata Mironei coincide cu a mea,nu ca m-as fi indragostit de unul 30+,dar ne asemanam in idei si idealuri.
Si cu Diana mi se parea ca semanam mai mult.
Crima din Orient Express
Ori cartea e geniala ori eu nu am abilitati de detectiv ca nu m-am prins cine era criminalul.Am incercat pe teoria ca cel mai suspect nu e vinovat,dar,deh,nu e ca in filmele proaste politiste.
Dama cu camelii
Frumos,frumos.Vechi,inocent,parfum de camelii.

Lasă un răspuns

