www.capsunyk.wordpress.com

A facut un anisor.E inca mica,dar are planuri mari.
Ma uitam pe posturile de acum un an…scriam Vita de Vie cu tz,ceea ce ma face sa rosesc acum.Mi-am schimbat felul de exprimare,ideile,idealurile,m-am dezvoltat ca persoana si ca bloggerita.Am crescut.Am scris despre ceea ce-mi place sa fac,am fost acida,am fost intelegatoare,am facut „recenzii”,am invatat lucruri noi si am mai iesit din ritmul nebun al vietii mele.
Si acum…la multi ani capsunyk.wordpress,sa ne traiesti!
Apropo,titlul e de vreo 3-4 ani,deci nu ma judecati pentru y si k,acum as fi scris capsunic.wordpress…
Happy birthday!!!!

Un gând despre &8222;www.capsunyk.wordpress.com&8221;

Lasă un răspuns

