Olimpiada the Tic

Ei bine,Olimpiada de Tic a fost o fita pentru mine.In sensul ca de obicei stateam cuminte pe bancuta mea la matematica si romana,si din cand in cand imi bagam nasucu si prin alte olimpiade,dar fara sperante pentru nationala sa zicem.

Asa ca ma duc eu absolut neincrezatoare la faza pe scoala…stiind ca sunt doar 2 locuri si ca in liceul meu sunt 2 olimpici nationali la TIC+o gramada de baieti buni…la tic si care isi petrec orele in fata calculatorului.Si surpriza surprizelor a fost ca m-am calificat.Unul din olimpici in fata mea,unul in spate.Buuun…

Asa ca pe la 7 si ceva eram la Marina,pe o banca….singura fata pe o raza de 100 metri.Si incep sa comenteze minunatii si superbii baieti ca deh,fete,la olimpiada de TiC,ca,deh,eram singura,ca deh,fete,ce naiba si au o conversatie foarte draguta despre ca ei ar incerca cu mine,dar ce mai conteaza ca au prietena…si multe cuvinte pe care nu o sa le scriu…(formule de adresare intre baieti).Nu s-au gandit si la faptul ca eu ii auzeam.Oricum aveam alte preocupari si anume sa inghet si sa ma gandesc ca daca ies ultima misoginii o sa sara in sus.

Intru la proba teoretica…care m-a facut praf,fiind al naibii de grea.Apoi astept o ora in frig ca organizarea la Marina este 10000 leghe sub mari.La practica m-am panicat,apoi mi-am revenit si m-am bucurat sa-mi revad proful de info din clasa a sasea care bineinteles nu ma mai tinea minte,dar care totusi a fost foarte dragut.Si profa de langa el a fost draguta si corecta la punctaj.

Surpriza surprizelor numarul 2 a fost rezultatul si anume ma clasam pe locul III,dupa olimpicul national sus mentionat si un baiat care a stat in dreapta mea la practica.La nationala merg 2 asa ca mi-am ratat sansa,desi il depasisem pe numarul 2 la practica,damn teoriei.Oricum ideea era ca am participat 2 fete si 20 si cv baieti,eu iesita a treia si colega mea a patra..

Ca sa nu mai fie lumea misogina,sac!!!

Ma obsedeaza melodia Nirvana-Smells like teen spirit.

Am plecat sa-mi iau pantofi cu toc de lemn:)):X

Lasă un răspuns

