Vita de Vie poposeste in Zodiar

si lasa foarte multe persoane fara suflare.
Partea cu asteptatul o ora si cu cei care deschideau nu a fost decat un prilej de a face altceva pentru noi(mai comentam,ne mai plimbam,mai randeam and so on).
Momentul in care urca Vita pe scena,la fel ca si acum 2 ani.Fiecare stia ca o sa fie prapad.Primul lucru pe care l-a zis Despot a fost Sunteti nebuni!Au inceput cu melodia Vina,apoi alta de pe albumul vechi,inca vreo sase de pe Fetish,apoi da-i cu Tot a ta,Praf de stele,Zale de matase,Beat mort,Sunetul mai tare si terminand cu 2 bisuri..cica..Tine minte si Coltul meu.Ce mai tin minte de la concert este pogo-ul(nu facut de mine) care mi-a placut[foarte bine,baieti!],capul meu ducandu-se in toate directiile,multe maini pe sus,Despot spunand ca ne facem treaba bine,un rocker care striga Pizza in loc de Vita(dupa aceea urmand si pretentiile : Pizza Capriciosa) si m-a facut sa zambesc.De zambit,am zambit mult cand ma opream din ce faceam eu acolo si priveam in jur si vedeam oameni agitandu-se,traind,cantand,tipand.Si mai sunt faze din timpul concertului,dar vreau sa le pastrez pentru mine..
Genial.
Mai vrem.

8 gânduri despre &8222;Vita de Vie poposeste in Zodiar&8221;

  1. 😀 inca un pont. nu mai scrie despre fiecare concert la care vii.. adica da, inteleg, tu ai 3 bifate pe lista. dar eu ce ar trebui sa fac? :)) pentru asta twitterul e mai potrivit. daca il ai, foloseste-l. 😉

    • Acum iti vand si tie un pont,sa nu-ti raman datoare.Nu iti place,nu citi.Apoi,3 concerte?De unde stii tu la cate concerte am fost eu?Am scris pe blog despre cele mai importante si ,da, Vita face parte din ele.Plus ca nu trebuie sa fim generatia copy/paste,ce fac eu sa faci si tu.Eu scriu despre concerte,tu nu.Mi se pare ok.Si acum,nu zau,pe Twitter?Chiar asa de scurte sa fie ideile mele?Inca am suficienta inspiratie.

Lasă un răspuns

