Frumoasa călătorie a urşilor panda povestită de un saxofonist care avea o iubită la Frankfurt

Am ratat piesa cand toata clasa s-a dus,asa ca am luat-o de manuta pe Alexandra si am mers amandoua la teatru.Sa vedem:”Frumoasa călătorie a urşilor panda povestită de un saxofonist care avea o iubită la Frankfurt”,teatru absurd sau poate nu chiar atat de absurd.Asa,intai sa vorbesc despre teatrul Fani Tardini,apoi despre piesa.
Deci,am o usoara impresie cand trec pe acolo ca e construit luand ca model Roma(de fapt el a fost sediul bibliotecii publice pentru o perioada,apoi transformat in teatru),e impunator,vechi si linistit.Foaierul este perfect,cred ca as sta acolo ore intregi fara sa ma plictisesc,doar ascultand tacerea…Persoanele care au venit la piesa,hmm,cred ca ar trebui facuta o selectie.Din punct de vedere al hainelor,dar si al persoanelor.Nu zic acum sa vii in rochie sau costum,dar pantalonii aia scurti,decolteul de 2 metri,cerceii mari din aur asortati de lantul la gat,blugii rupti in zece parti,fusta scurta si tricoul roz (la baieti)(nici acum nu inteleg de ce poarta asa de multi baieti tricouri roz) ar cam trebui eliminate.Iar din punctul de vedere al personajelor domnii si doamnele care umbla prin telefon pentru mesaje d’amour si lumineaza incaperea cand aia au stins lumina special ca sa se creeze o anumita atmosfera si iti strica toate surpriza,domnul si doamna care profitand de intuneric s-au hotarat sa se cunoasca mai bine,cei care reproduceau anumite sunete pentru a-l acompania pe Bacovia(vorba lui:aud materia plangand cand vad ce personaje sunt in jurul nostru)si cei care faceau anumite comentarii care nu isi aveau rostul.Nu zic ca eu as merita sa vad piesa,dar macar indeplinesc conditiile strict necesare tac,vad,admir,inteleg,aplaud.
Etapa nr 2
Piesa de teatru.Jucata de doi actori din Bucuresti.
„Cine esti?
Eu.
Suntem la tine,nu?
Nu,suntem la tine.
La mine?Nu se poate.Suntem la tine.
Sunt aproape sigura ca suntem la tine.
O doamne.Noi am facut dragoste?
Ai un fier de calcat?”
Asa incepe,din cate imi aduc eu aminte.
Deci doi necunoscuti se intalnesc in pat si ea ii promite ca va reveni timp de noua nopti.Calatoria ursilor panda este de fapt calatoria ursului panda(adica a lui) ,o calatorie initiatica.El se schimba,se pregateste pentru trecerea in alta dimensiune.Imi pare rau ca nu tot comenta finalul care a fost genial,frumos,sensibil.Dar n-as vrea sa stric placerea unora ce deja au fugit spre teatru.
Vizionare placuta!

Lasă un răspuns

