Gata cu…

tot ce imi mananca din timp.Am mai avut o initiativa vara trecuta numita Pauza prin provocare

Pe scurt,10 zile in care stateam doar 20 de minute pe internet.Well,avand in vedere ca am crescut si odata cu asta si dependenta de anumite chestii,anul asta o sa fiu mai drastica.Anume…provocarea va dura o luna,toata luna iulie si timpul maxim de stat va fi 15 min/zi.Sa analizam pe rand ce imi ocupa mie atat timp:
Messul-pentru ca de obicei intru in vorba cu o prietena foarte buna cu care vorbesc cel putin jumatate de ore.Dar ajunge si pana 2-3-4 ore.Depinde.Asa ca de acum,cine vrea sa vorbeasca ceva cu mine va trebui sa ma sune si sa-mi spuna ca vrea sa iesim.
Mailul-la care nu renunt orice ar fi.Alea 15 minute sunt rezervate pentru mail.Clar.
Blogul-renunt la postat articole pentru o luna.Si nu o sa mai intru pe aici.
Twitter-Saracul Twitter,nici de scrie 2 propozitii nu o sa mai am timp.Se rezolva tot cu iesitul in oras.
Facebook-AKA Farmville,vad daca reusesc sa ma incadrez in timp si sa ma ocup de ferma.Daca nu,nu moare nimeni.
Muzica-deaia am mp4.
Alte chestii-avand in vedere ca sunt alte chestii,oricum nu sunt importante.
Si daca tot vorbeam de mancatori de timp,sa trec si telefonul.Hmm,sa zicem intr-o luna tre’ sa vorbesc maxim 100 de minute.Pana acum vorbeam cam 400-500 de minute.
Ne revedem peste o luna cu rezultatele provocarii:P

Lasă un răspuns

