Ce ma fac cand cresc mare?

Abu.
Habar n-am.
Mister total.
Si e si mai apasator cand stiu ca anul asta trebuie sa-mi aleg o facultate.Personal,cred ca nicio alegere va fi buna.Cum as putea sa-mi aleg facultatea daca inca nu stiu ce vreau sa ma fac?
In mare,as fi avut de ales intre trei mari facultati.Sa le taiem pe rand.
Litere.Avand pasiunea pentru scris si citit si un picut talent,ar fi mers.Facultatea mi-ar fi placut,dar dupa aceea ce fac?Profesoara de romana cu -25%?Nu,multumesc.
Drept
Si aici mi-ar fi placut,dar as fi vrut la Magistratura,am inteles ca se ia greu,posibilitati sa ramai fara serviciu bun.
ASE
Ase-ul nostru de toate zilele si cred ca totusi pe el raman.Stiu ca se duce in jos,stiu ca nu sunt slujbe,dar la urma urmelor cine zice ca dupa raman in Romania?Nu gasesc,plec.ASE-ul e usor pe de alta parte,ei bine,atunci ma duc la contabilitate unde am inteles ca e mai greu.
Oricum totul e incert momentan.
Astept o sclipire divina care sa ma duca pe calea cea buna.
Altfel cred ca incerc ala-bala-portocala.

Un gând despre &8222;Ce ma fac cand cresc mare?&8221;

Lasă un răspuns

