Faust

Avand in vedere ca de foarte mult timp n-am mai scris despre o carte,azi voi zice scurt si la obiect.
Deci,Faust.
Din pacate,nu m-am bucurat chiar cum trebuie,am citit in graba,prin trenuri,cu pauze luuungi intre,dar totusi am inteles care e treaba.Este omul ce face orice pentru ceva,tipic.Inclusiv pactul cu diavolul.Pentru tinerete si frumusete.Si ma gandeam ca ,pana la urma,toti facem cate ceva care uneori ne depaseste pentru a obtine altceva.Cred ca e vorba de visuri(nu vise,cum ar fi tentati unii sa spuna).Nu il judec pe Faust,nimeni n-ar putea.Tot ce a trait dupa pact este o iluzie,iar oamenii ce traiesc in durerea iluziei nu au nevoie de criticile noastre.Filozofie pura.Si apropo de filozofie,am trecut la Kant.Si mi-e dor de Sergiu Andronic…

Lasă un răspuns

