Multumiri

Eu nu stiu cum reusim sa avem chiar norocul asta.Radioul nostru functioneaza din an in Paste,ultima oara in saptamana liceului.Si se apuca sa functioneze fix in pauza de dinainte si dupa testul de mate.Si acum fa tu,Geo,matricele cum trebuie in timp ce auzi Sun isss uppp…all the people…apoi no tengo dinero,nu am bani in buzunar,am datorii la stat,dar oficial imi este bine.O displac si mai mult pe Inna din cauza asta.Apreciez ca proful de mate a sesizat ca oficial nu ne este bine…Apoi,n-a mai mers.Eu cred ca e sabotaj.

Si pe langa asta,
nu avem timp,nu avem spatiu,nu cunoastem moartea.

Si pe langa asta-asta,
Dostoievski e un om minunat.

Si in final,multumiri celor care se ocupa de radio si au idei inspirate[din cand in cand].

Lasă un răspuns

