Vita de Vie

Ma gandeam sa scriu cum a fost la Vita[coerent si cat se poate de nu in stilul ghiveci],dar gandurile imi sunt atat de incurcate la 5 ore dupa concert[nu mai zic de gat:))],incat mai bine las necuvintele sa vorbeasca si pentru mine.Am incercat,dar nu mi-a reusit sa spun in propozitii…

Deci necuvintele:
pogo involuntar
capul meu
plete
Mony
asta e
animale..tandrete,nu-i asa?
basul si cu toba mare
copii copaci care fac cerc si dau din plete…noi
inchid ochii,imagini confuze invaluite in fumul vietii[filozofic,nu?]
sare pe bara
multime
plamani
canapea,fara forta
maini
cate melodii mai avem?
3,asa spuneai…
Eminescu…canta cineva ceva,o melodie cu Emi ceva cu noi nu cunoastem moartea…
greenish
culeg umbrelute de zambet din fiecare om ce a uitat sa traiasca
Despot a zis ca noi inca mai avem suflet..
o melodie cu ciocolata…care se topeste..
aia de la mat sunt nebuni
pogo era setat pe non-stop
imaginea din mintea mea as vrea sa fie a ta…a ta…a mea:X
si dupa a plouat..
si stateam ingramaditi in taxi
si ne balansam dupa cum batea vantul
opriti aici,va rog
pa,copii
Cine a fost acolo intelege tot ce am spus.Cine nu,sa-si cumpere concert Vita.
Na,acum plec.Ma intorc pentru E.M.I.L.Poate…
De data asta imi pasa.

Lasă un răspuns

