Teo

Precum scriam in postul anterior,Teo imi este prietena de sase ani si ceva…am cunoscut-o in acelasi mod ca pe Mony,cu singura diferenta ca ea a ramas in aceeasi clasa cu mine si la liceu,mai bine spus,in aceeasi banca…Stiu ca faceam noi planuri printr-a opta…voiam in acelasi liceu,profil mate-info si spuneam ca daca nimerim in aceeasi clasa o sa stam in a doua banca,de pe mijloc,ea in stanga,eu in dreapta.Si asta facem de 2 ani incoace:))
Teo este tipul de persoana linistita,calculata,corecta…exact genul de persoana care ma poate calma in avantul meu[sunt zodia gemeni:P]Si de multe ori,recunosc,ma iau dupa deciziile ei pentru ca stiu ca sunt bune.Bine,ei nu-i place sa ii spun asta,dar amandoua stim ca deciziile ei chiar sunt bune.Si ei ii multumesc ca a fost langa mine cand am avut nevoie…[stie ea cand:P]..si ca m-a inteles,desi credeam ca o sa aiba o parere diferita de a mea.Pentru asta si pentru alte infinit motive,te iubesc!

Lasă un răspuns

