Oana…

Pe Oana…o stiu tot de sase ani, in acelasi context cu M&T.Cu diferenta ca ea mi-a fost colega de banca aka vorbim pana nu mai putem.Si faceam noi o echipa buna…de invatat si vorbit.Faza.Am avut o zi libera pentru olimpiada de mate,eu si Teo ne-am dus la Oana „sa ne pregatim”.Ce am facut?Am mancat prajiturele,ne-am uitat la niste filmulete amuzante,am vorbit…ne-a aratat camera,am facut vreo 2 probleme cu rezolvarile in fata si,din cate imi amintesc eu,am trecut toate 3 la etapa urmatoare.Cred ca a fost datorita celor 2 probleme:p.Si parca tot atunci am facut pariul cu „scrieti evident ca..”.
Acum,recunosc,nu ne mai intalnim asa des…dar si cand ne intalnim..pfooai…avem traditie cu intalnitul asta.Orele trec pe langa noi si tot nu ne oprim…si vorbim,vorbim,fiecare spune ce a facut in ultimul timp,cealalta comenteaza…dam sfaturi,povestim,vorbim…si asta cat se poate de repede ca sa apucam sa povestim tot…Si Oana povesteste atat de frumos..Te iubesc si sa stii ca planuiesc o iesire de-a noastra in foarte curand…

2 gânduri despre &8222;Oana…&8221;

Lasă un răspuns

